Najvyššia trieda, veľmi efektívna a mäkká zvukotesná pena s „pamäťou“ na vytlmenie dverí a interiéru vozidla.
1 kus 500 x 400 x 15 mm – 0,2m2
Jeden z najúčinnejších a najefektívnejších materiálov pohlcujúcich zvuk z najvyššej triedy Premium, ktoré sú v súčasnosti dostupné na trhu s podobnou hrúbkou. Existuje len málo výrobkov s porovnateľnými vlastnosťami, ktoré ponúkajú známe výrobcovia za oveľa vyššie ceny. CTK WaveFix 15 je samolepiaca, veľmi pružná, veľmi jemná a mäkká na dotyk zvukotesná podložka založená na špeciálnom „pamäťovom“ polyuretáne, impregnovanom prípravkom na pohlcovanie zvuku. Je charakterizovaná veľmi vysokou schopnosťou rozptýliť a absorbovať zvuk (hluk) v rozsahu stredných a vysokých frekvencií (hluk, pískanie) a dobrých tepelnoizolačných vlastností. Impregnácia pohlcujúca zvuk ďalej zlepšuje akustické vlastnosti, chráni pred absorpciou vlhkosti zo vzduchu, vývojom mikroorganizmov, plesní a baktérií a chráni základný materiál proti starnutiu. Peny spoločnosti CTK WaveFix 15 majú pórovitú štruktúru s kombináciou polo-otvorených a čiastočne uzavretých buniek s vysokou hustotou, rôznymi rozmermi a nepravidelnými tvarmi. Uzavreté bunky izolujú / blokujú hluk a dobre zohrievajú a otvorené bunky účinne absorbujú zvuk vo svojej nepravidelnej štruktúre. Výsledkom je, že penové rohože WaveFix 15 pracujú súčasne v dvoch rôznych oblastiach, pretože majú kľúčové vlastnosti zvukovoizolačných materiálov a hlukových izolačných materiálov. Wave profilovanie navyše zvyšuje aktívny pohlcujúci povrch, v dôsledku čoho je absorpcia zvuku oveľa vyššia v porovnaní so štandardnými materiálmi s plochým povrchom. Pena sa tiež vyznačuje takzvaným „efektom tvarovej pamäti“, to znamená, že má schopnosť pomalého návratu do pôvodnej formy po silnom stlačení. Pomaly sa rozširuje s malou silou, vyplňuje medzery a voľný priestor medzi dvomi susednými panelmi, karosériou alebo čalúnenými prvkami bez rizika deformácie a vytiahnutia z upínacích spojovacích prvkov. Vďaka veľmi mäkkej a flexibilnej konštrukcii sa podlahové rohože CTK WaveFix 15 veľmi ľahko inštalujú na ploché a nepravidelné povrchy, dokonca aj s veľmi komplikovaným tvarom. Sú určené na použitie vo vnútri kabíny vozidla, predovšetkým za plastovými panelmi, čalúnenými prvkami, hlavicami, palubnou doskou av batoŞinovom priestore, na povrchu oblúkov a blatníkov, ako veľmi efektívny materiál absorbujúci hluk na cestách. Podložky CTK WaveFix 15 poskytujú niekoľkonásobne vyššiu absorpciu zvuku ako iné štandardné tlmiace materiály s podobnou hrúbkou. Pracujú najefektívnejšie v širokom frekvenčnom pásme nad 700 Hz, ale redukcia šumu začína približne na 100 Hz. To znamená, že ak je cieľom naozaj efektívne a jasne zaznamenať ticho interiéru vozidla, tento materiál je dokonca povinný v každej profesionálnej tlmiacej inštalácii. Vďaka veľmi jemnej elasticite a schopnosti pomaly sa prispôsobovať tvaru medzier a voľného priestoru medzi týmito dvomi prvkami sú penové peny CTK WaveFix 15 ideálne ako materiál na znižovanie trhlín, krčenia a rezonancií plastových kabínových panelov a čalúnenia automobilov (napr. Dverné panely, obloženie strechy, kokpit, centrálna tunelová konzola, stĺpiky, vyhotovenie veka batožinového priestoru atď.), ktoré pôsobia ako mäkké, tlmiace a tlmiace distančné členy medzi dvoma vibračnými rovinami, napríklad medzi dverným panelom a vnútorným panelom dverí. Tento materiál sa dá použiť aj na zníženie chrastí nosníkov a elektrických konektorov, ako aj na umlčanie priemyselných zariadení, strojov a miestností a na tlmenie vnútorného priestoru reproduktorov a krytov subwooferov. V prípade montáže na kovové časti karosérie vozidla (napr. Strecha, boky a oblúky kolies) by sa mali na podložku namontovať penové rohože CTK WaveFix 15 ako posledná akustická vrstva (druhá alebo tretia), ktorá bola najprv tlmená alu-butylovou antirezonančnou rohožou a prípadne dodatočne izolované termoakustickou penou.
POZOR!
Nie je to štandardná akustická alebo technická pena s nízkou hustotou a nízkou účinnosťou.
ZÁKLADNÉ PARAMETRE:
hrúbka: vlna 7/15 mm (najnižší / najvyšší bod)
jeden z najefektívnejších prvotriednych pohlcovačov zvuku, ktorý je v súčasnosti na trhu k dispozícii s podobnou hrúbkou
samolepiaca, veľmi pružná a veľmi jemná penová podložka s veľmi vysokou absorpčnou kapacitou v strednom a vysokofrekvenčnom pásme, vďaka štruktúre s čiastočne otvorenými a čiastočne uzavretými článkami tiež znižuje hluk v dolnom rozsahu akustického pásma (začína pracovať od približne 100 Hz), môže pôsobiť aj ako tepelná izolácia na suchom mieste vo vnútri kabíny (napr. na streche za strechou)
základný materiál: špeciálny „pamäťový“ polyuretán impregnovaný zvukovo-absorbujúcim prípravkom, porézna hubovitá štruktúra s kombináciou čiastočne otvorených a čiastočne uzavretých buniek vysokej hustoty, rôznej veľkosti a tvaru
„profilovanie vlny“ zvyšuje aktívny povrch absorbujúci zvuk, vďaka ktorému je absorpcia zvuku vyššia v porovnaní so štandardnými materiálmi s rovným povrchom
materiál je charakterizovaný tzv „účinok tvarovej pamäti“, t.j. vlastnosť spomalenia späť do pôvodnej formy po silnej kompresii – pomalé rozťahovanie s malou silou, presnejšie vyplní medzery a voľný priestor medzi dvoma priľahlými prvkami tela alebo čalúnenia
najefektívnejšie zníženie hluku vo frekvenčnom pásme nad 700 Hz
úroveň zvukovej absorpcie: až 85%
rozmery plátu: 500×400 mm
plocha plátu: 0,20 m2
hmotnosť listu: 0,15 kg (0,75 kg / m2)
počet hárkov v spoločnom balení: 8 ks / 4.00 m2
odporúčaná teplota inštalácie: + 10ºC až + 30ºC
rozsah použitia a prevádzky: -40 ° C až + 100 ° C
netoxický výrobok bez zápachu odolný voči vlhkosti vzduchu a UV žiareniu sa nerozkladá počas niekoľkých rokov pod vplyvom atmosférických podmienok
pena môže byť použitá v automobilovom priemysle av uzavretých priestoroch, kde nie sú vystavené priamej vode
vyrobené spoločnosťou CTK v súlade s normami manažérstva kvality ISO 9001: 2008, SIC.02.040.1344
použitie v aute: na suchých miestach za alebo medzi panelmi a prvkami čalúnenia vnútri kabíny – napr. zadná časť panelov dverí, kryty stĺpikov A / B / C, strecha za strechou, palubná doska, stredová tunelová konzola, bočná stena motora z kabíny, vnútorné oblúky kolies, podpery na batožinu a zadný blatník atď. – v prípade tlmenia kovových telesných prvkov by mala byť namontovaná ako posledná akustická vrstva (druhá alebo tretia) na zemi, ktorá bola najprv tlmená antivibračnou hliníkovou matricou a dodatočne izolovaná termoakustickou penou.
Cena za jeden kus 50x40cm (0,20 m2)
Recenzie
Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.